ساخت طراحی سایت و بهینه سازی دارکوب

<h2/>طراحی وب سایت بهینه سازی سایت با 15 سال سابقه 3000 وب سایت طراحی شده 500 پروژه سئو و بهینه سازی<h2>

ساخت طراحی سایت و بهینه سازی دارکوب

<h2/>طراحی وب سایت بهینه سازی سایت با 15 سال سابقه 3000 وب سایت طراحی شده 500 پروژه سئو و بهینه سازی<h2>

رونق کسب و کارو مدل های تجاری از بازاریابی اینترنتی

Internet Marketing یا بازاریابی اینترنتی با استفاده از محتوا برای اطلاع رسانی و ایجاد اعتماد توسط مشتریان یک چشم انداز قدرتی می سازد

شروع بازاریابی اینترنتی به اوایل سال 1990 بر می گردد

 آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را بسیار ساده و فقط با استفاده از فایل های متنی ارائه می کردند

آخرین قدم در این زمینه استفاده از اینترنت مارکتینگ و به کارگیری اینترنت در جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است

مطالعات انجام شده توسط تحلیلگرانی مثل Gartner نشان می دهد که افزایش تعداد مصرف کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی و تحقیق در اینترنت تلفن همراه برای انجام تحقیقات اولیه و محصول قبل از تصمیم گیری های نهایی استفاده می شود

 بازاریابی اینترنتی شما را قادر می سازد روابط خود را با مشتریان  از طریق ارتباطات منظم و کم هزینه   از بازاریابی انبوه میسر کنید

مدل های تجاری 

Business-To-Business (B2B)

در این مدل محصولات و خدمات یک کسب و کار به سایر کسب و کارها عرضه می شود

نمونه هایی از جمله آژانس های تبلیغاتی، میزبانی وب و خدمات طراحی گرافیک  تولیدکنندگان مبلمان اداری و صاحبخانه ها که دفتر و فضای خرده فروشی اجاره می دهند را شامل می شود

 روابط B2B (تجارت با تجارت) در حال توسعه و رشد است 

تصمیم گیری B2B ممکن است در بیش از یک سطح انجام شود به عنوان مثال  فروشنده با مدیر اداره ملاقات می کند تا قبل از بستن قرارداد فروش از او تائیدیه بگیرد

 در مدل B۲B دو شرکت مختلف با یکدیگر به تجارت می پردازند

Business to Consumer (B2C)

بازاریابی اینترنتی یا Internet Marketing با مدل B2C شروع شد

 مشتری نهایی مصرف کننده ای با تجارت B2C است

دوره فروش B2C کوتاه تر است ، مصرف کننده تشویق می شود که بلافاصله محصول را خریداری کند به عنوان مثال، یک مادر به دنبال اسباب بازی های آموزشی است ؛ او سایت را پیدا می کند، محصول را بررسی می کند و اسباب بازی را می گیرد. خرید بر پایه عواطف و قسمت و محصول انجام می شود. زمانی که محصول به مصرف کنندگان عرضه می شود ، کمی دچار سردرگمی می شود اما بعد از طی چندین مرحله به دست مشتری می رسد

Peer to Peer (P2P)

مدل سومی که چندان هم رایج نیست برای این است که افراد اجناس مختلف را به اشتراک و معاوضه بگذارند مثل سایت شناخته شده kazaa.com که برای اشتراک گذاری انواع فایل ها از جمله فیلم  موسیقی  متن و غیره است

توسعه کسب و کار از طریق بازاریابی اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.